KVG is een katholieke vrouwen gemeenschap, welke is opgericht in 1950, door mevr. Grol en pastoor van de Molen. Doelstelling was om vrouwen samen te laten komen op een avond. Dit om samen gezelligheid te hebben, maar vooral ook deelname in de maatschappijdoor door het deelnemen aan lezingen over voeding, cultuur , Kerk en samenleving. In die tijd namen de vrouwen hun brei kousje mee, maar dat is tegenwoordig niet meer zo.-“Handen mochten immers niet stil staan”

Tegenwoordig is de KVG een gezellige club dames, die van plezier en gezelligheid houden.  Maar ook op zijn tijd echt wel serieus kunnen zijn, als dit echt nodig is. Vooral als het gaat om prettige lezingen met een interessant onderwerp kan het muisstil zijn.

Het zijn altijd gezellige bijeenkomsten, of het nu gaat om de reisjes, gezellige middagen, kerst- en nieuwjaarsavond.

Het bestuur probeert er altijd weer iets moois en goeds van te maken!

Zo zien we, maar dat er in 70 jaar een groot verschil is tussen het samenkomen van vrouwen. Al staat de gezelligheid om elkaar te ontmoeten op plaats een!!

Elke 3e woensdag van de maand komen we bij elkaar. En ons seizoen loopt van sept tot en met mei.

De contributie is € 30,00 per seizoen plus soms een kleine eigen bijdrage.

Het K.V.G. is er voor jong en oud. Belangstelling! neem gerust contact op met een van de bestuursleden.